KSIĘGOWOŚĆ
- Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów - KPiR.
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości.
- Prowadzenie ewidencji podatkowej ryczałtu ewidencjonowanego.
- Prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT.
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
- Sporządzanie deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych oraz podatku od towarów i usług.
- Sporządzanie bilansu rocznego, w tym: bilans wraz z załącznikami, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa.
- Przygotowanie zakładowego planu kont oraz zarządzenia w sprawie przyjętych zasad rachunkowości.
- Opracowanie instrukcji wewnętrznych (obiegu dokumentów, magazynowa, inwentaryzacyjna).
- Obsługa audytów i kontroli podatkowych w imieniu Klienta.
- Udzielanie konsultacji księgowych w specyficznych sprawach.
- Opracowanie wzorów raportów dla Zarządu i/lub Właścicieli.
- Przygotowywanie analiz finansowych, biznesplanów.
- Doradztwo w zakresie tworzenia i weryfikacji procedur kontroli wewnętrznej.
- Opracowanie budżetu firmy.
- Wyprowadzanie zaległości księgowo-podatkowych firmy.
- Realizacja innych zleceń z zakresu rachunkowości, na życzenie Klienta.